دیجیتال مارکتینگ در لینکدین (linkedin)

دیجیتال مارکتینگ در لینکدین (LinkedIn)

قسمت چهاردهم دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ

برای مشاهده همه قسمت ها اینجا کلیک کنید.

چرا دیجیتال مارکتینگ در لینکدین؟

Linkedin علاوه بر اینکه روشی عالی برای جذب استعدادهای جدید است می تواند ابزاری قدرتمند برای افراد و شرکت هایی باشد که به دنبال ایجاد ارتباطات جدید ، تولید لینک ها و ساختن برند خود هستند. ،لینکدین یک ابزار بازاریابی برای استخدام در مشاغل است.

یک استراتژی جامع بازاریابی لینکدین برای رسیدن به هدف نیاز به مدیریت ، نظارت ، تحلیل و تنظیم مداوم دارد.

در اینجا ، ما مجموعه ای از نکات مهم را برای کمک به شما در استفاده بیشتر از استراتژی بازاریابی لینکدین ذکر کرده ایم :

 

1-برای شرکت خود یک صفحه پویا ایجاد کنید

برای شروع بازاریابی در لینکدین ( دیجیتال مارکتینگ در لینکدین) نیاز به ایجاد یک صفحه برای شرکت خود دارید.برای ایجاد یک برند تجاری در لینکدین و دسترسی به ویژگی های اضافی که باعث افزایش بازدید شما می شود ، باید صفحه ی لینکدین شرکت را بسازید.

این صفحه را در وب سایت خود در قرار دهید و پروفایل را بطور کامل (محصولات و خدمات و…) پر کنید.

از کارمندان و مشتریان خود دعوت کنید تا صفحه ی لینکدین شرکت را دنبال کنند.

 

دیجیتال مارکتینگ در لینکدین (linkedin)
دیجیتال مارکتینگ در لینکدین (linkedin)

 

2-یک مسئول در صنعت خود باشید

شما باید برنامه ریزی کنید و دریابید که چه نوع محتوایی را می توانید ارائه دهید. در مورد مطالبی که می توانید ایجاد کنید به خوبی فکر کنید، چرا که محتوای مفید و با کیفیت شما را به عنوان یک رهبر فکری از دیگران متمایز می کند. همچنین مشخص کنید که آیا مطالب تولید شده مرتبط با تجارت شما هستند یا نه؟ این مطالب برای چه کسانی مفید است و اینکه آیا این محتوا باعث ایجاد چشم اندازی می شود که بخواهد در آینده اقدامی مثبت ایجاد کند؟

 

3-در جامعه درگیر شوید

این موضوع فقط در مورد چند ارتباط یا پیگیری شما در لینکدین و سایر بسترهای شبکه های اجتماعی نیست بلکه در مورد این است که چند مخاطب را به خود جذب می کنید و با آنها درگیر تعامل می شوید،بنابراین به نظر می رسد که بهترین راه برای مشارکت در رسانه های اجتماعی ایجاد جامعه است.

در لینکدین ، شما می توانید نقش فعالی ایفا کنید و گروهی را برای صنعتی که در آن فعالیت دارید ایجاد کنید. یا به سادگی به یک گروه موجود بپیوندید و مطالب مربوط به تجارت خود را در آن به اشتراک بگذارید. در هر صورت ، می توانید مخاطبین جدیدی جذب کرده و در مکالمات ارزشمند با کاربرانی در حوزه ی تجارت خود شرکت کنید.

4-آمارها را تجزیه و تحلیل کنید

آمار جدید لینکدین بآمار شگفت انگیزی از تعداد بازدیدکنندگان از هر پست ، مدت زمان انتشار هر پست ، آمار جمعیتی که محتوای شما را می خوانند و افرادی که با پست های شما در تعامل هستند ، ارائه می دهد.

برای دیدن آمار خود، در قسمت Profile به برگه پست های شما که کاربر آنها را مشاهده کرده است بروید، برای دیدن نمودار ، تعداد نمایش در 7 روز گذشته ، 15 روز ، 30 روز ، 6 ماه یا 1 سال را کلیک کنید.

این آمار ها  به شما چشم اندازی باورنکردنی می دهند تا عمر مفید هر پست را ببینید. اعداد و همچنین عناصر پست ها را مرور کنید و به الگوهایی دست یابید که به شما بگوید خوانندگان شما به چه مباحثی ، در چه فرمت و قالبی علاقه مند هستند. علاوه بر این ها با تجزیه و تحلیل این آمار می توانید به بهترین و پر بازدید ترین زمان برای انتشار مطالب پی ببرید.

 

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید