دیجیتال مارکتینگ در توییتر (twitter)

دیجیتال مارکتینگ در توییتر (twitter)

قسمت سیزدهم دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ

برای مشاهده همه قسمت ها اینجا کلیک کنید.

چرا دیجیتال مارکتینگ در توییتر؟

با وجود صد ها میلیون کاربر و بیش از 500 میلیون توییت در هر روز، فرصت بسیار خوبی برای کسب و کارها وجود دارد تا از طریق توییتر به مخاطبان جهانی و مشتریان جدید برسید.

توییتر ابزاری برای ارتباطات اجتماعی است که در آن افراد پیام های کوتاه پخش می کنند. این پیام ها با نام توئیتی به طول 140 کاراکتر محدود می شوند. به عنوان یک کاربر توییتر ، افراد دیگری را که می خواهید دنبال کنید انتخاب می کنید. وقتی کسی را دنبال می کنید ، توییتهای آنها در لیستی منتشر می شود که به عنوان جریان توییتر شما شناخته می شود.

هرکسی که تصمیم بگیرد شما را دنبال کند ، توییتهای شما را در جریان خود مشاهده می کند. لازم نیست همه کسانی را که از شما پیروی می کنند پیروی کنید.

مکالمات در توییتر درست مانند برخوردهای چهره به چهره شما هر روز با مشتریانتان است. مطالب قانع کننده به شما کمک می کند تا کاربران جدیدی را به خود جذب کنید و آنها را به مرور زمان مشغول کنید ، آگاهی از برند خود را به وجود آورید و خود یا برندتان را به عنوان یک مقام در صنعت یا منطقه ادعا کنید.

 

دیجیتال مارکتینگ در توییتر
دیجیتال مارکتینگ در توییتر

 

روش های موفقیت آمیز دیجیتال مارکتینگ در توییتر

اگر می خواهید موفقیتتان واقعی باشد و نام تجاری خود را در توییتر بسازید ، باید همیشه نکات زیر را در خاطر داشته باشید :

  • از نام تجاری خود به عنوان نام توییتر خود استفاده کنید. ممکن است واضح به نظر برسد ، اما باید گفت!
  • اگر نام تجاری یک شرکت اولویت شماره یک شماست ، از لوگوی تجاری خود به عنوان تصویر توییتر خود استفاده کنید.
  • شما باید روزانه 10 تا 20 بار توییت کنید تا نام تجاری خود را در جریان توییتر نگه دارید.
  • توییت هایی که به محتوای ارزشمند پیوند دارند را برنامه ریزی کنید و آن را با ۱۰ توییت شخصی یا شخصی که در آن با سایر کاربران توییتر تعامل دارید ، تکمیل کنید.
  • به همه چیز پاسخ دهید! واقعاً ، همه چیز
  • یاد بگیرید که محتوا ارائه دهید. برای ساختن یک برند قوی در توییتر باید به همان اندازه که محتوا بدست می اورید به دیگران محتوای خوب بدهید. محتوای “توییت” خود را بازتوییت کنید و محتوای مرتبط مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید.
  • روزانه حداقل دو نفر را دنبال کنید. هر کسی که شما را دنبال کرده است دنبال کنید. این بهترین راه برای حفظ کاربران است! روی “دنبال کنندگان” کلیک کنید و سپس هرکسی را در لیست خود دنبال کنید حتی اگر با آنها ارتباطی نداشته باشید.
  • یکی از بزرگترین اشتباهی که مردم در توییتر مرتکب می شوند ، استفاده نکردن از هشتگ های مربوطه است. ممکن است بخواهید هشتگ شخصی خود را ایجاد کنید تا توییت های خود را بایگانی کنید اما از هشتگ هایی که معروف شده اند استفاده کنید تا محتوای شما دیده شود.
  • وقتی محتوایی را ارسال می کنید سؤالاتی را توییت کنید. زمانی که از کاربران سوالی می پرسید مشتاق می شوند و به احتمال زیاد پاسخ می دهند. گزینه ای برای ایجاد نظرسنجی نیز وجود دارد.

 

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید