دوره ی رایگان آموزش دیجیتال مارکتینگ

دوره ی رایگان آموزش دیجیتال مارکتینگ

دسترسی سریع

آموزش دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی محصولات و خدمات از طریق استفاده از فناوری های دیجیتال که عمدتاً از طریق اینترنت و توسط موبایل و سایر رسانه های دیجیتال صورت می گیرند، زیر چتر دیجیتال مارکتینگ قرار دارند.

دوره رایگان آموزش دیجیتال مارکتینگ

اهمیت دنیای اینترنت و دیجیتال در عصر کنونی بر کسی پوشیده نیست از این رو ما نیز تصمیم گرفتیم برای این موضوع بسیار مهم یک دوره رایگان اختصاص بدهیم.

این آموزش توضیح می دهد که چگونه می توانید از شبکه های اجتماعی پر مخاطب مانند Facebook  ، Twitter ، LinkedIn و …  برای ارتقاء مشاغل و بهبود کسب و کار خود و ایجاد آگاهی بیشتر در مورد محصولات و خدماتی که ارائه می دهید استفاده کنید.

این دوره به درد چه کسانی می خورد؟

این آموزش در درجه اول برای کمک به کلیه خوانندگانی است که در زمینه بازاریابی و تبلیغات قرار می گیرند ، به ویژه کسانی که مایل به ایجاد حرفه در دیجیتال مارکتینگ هستند.

پیش نیازهای دوره دیجیتال مارکتینگ

قبل از شروع این آموزش ، شما باید درک نسبی از مفاهیم اساسی بازاریابی و تبلیغات داشته باشید.

معرفی کوتاه دیجیتال مارکتینگ

به زبان ساده ، دیجیتال مارکتینگ تبلیغ محصولات یا برند ها از طریق یک یا چند رسانه الکترونیکی است. دیجیتال مارکتینگ اغلب به بازاریابی آنلاین ، بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی وب گفته می شود.

بازاریابی دیجیتال مدتی است که وجود دارد اما هنوز به خوبی تعریف نشده است. دیجیتال مارکتینگ شامل تبلیغات بنری ، سئو (SEO) ، تبلیغات کلیکی ،  ایمیل ، RSS ، فایل صوتی ، وبلاگ نویسی ، پادکست ، فیلم ، پیام کوتاه و اعلانات موبایلی است. بله! دیجیتال مارکتینگ دامنه بسیار گسترده ای دارد.

دیجیتال مارکتینگ چه چیزی نیست؟!

برای اینکه بطور واضح تعریف کنید که دیجیتال مارکتینگ چیست ، شروع کردن با آنچه که نیست آسانتر است. به عنوان مثال ، دیجیتال مارکتینگ شامل اشکال سنتی تر از بازاریابی مانند رادیو ، تلویزیون ، بیلبورد و چاپ نمی شود زیرا بازخورد نمی دهند و در محیطی آفلاین انجام می شوند.

 

دوره ی رایگان آموزش دیجیتال مارکتینگ
دوره رایگان آموزش دیجیتال مارکتینگ

چرا دیجیتال مارکتینگ؟

در دیجیتال مارکتینگ ، یک موتور گزارشگر و آنالیزگر می تواند در یک کمپین لایه بندی شود . در این صورت به سازمان یا برند تجاری اجازه می دهد که در زمان واقعی، عملکرد یک کمپین را رصد کند ، مثلا این موتور گزارشگر و آنالیزگر نشان می دهد که چه چیزی در حال مشاهده است ، چند بار مشاهده شده ، برای چه مدتی مشاهده شده و … علاوه بر این سایر موارد اقداماتی مانند تعداد پاسخ ها و خریدهای انجام شده را نیز نشان می دهد.

  • استفاده از دیجیتال مارکتینگ در عصر دیجیتال نه تنها برند ها را قادر می سازد تا محصولات و خدمات خود را به بازار عرضه کنند بلکه از طریق خدمات 24 ساعته در 7 روز هفته پشتیبانی آنلاین را به مشتری ارائه می دهند تا مشتری احساس حمایت و ارزش کند.
  • استفاده از شبکه های اجتماعی در تعامل با دیجیتال مارکتینگ این امکان را به برندها می دهد تا بازخورد مثبت و منفی را از مشتریان خود دریافت کنند و همچنین تعیین کنند که کدام یک از بسترهای رسانه ای برای آنها به خوبی کار می کنند.
  • بازاریابی دیجیتال باعث افزایش افزوش و رونق کسب و کار ، برندها و مشاغل می شود. در حال حاضر  مصرف کنندگان معمولا بازخورد و تجربه ی خود از یک محصول یا برند را به صورت آنلاین از طریق منابع شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها و وب سایت ها ارسال می کنند.

جای تعجب نیست که در حال حاضر میلیارد ها دلار هزینه ی صرف شده برای بازاریابی به طریق سنتی شروع به تغییر روی کمپین های دیجیتال مارکتینگ می کنند و با بالغ شدن این روش ، این روند همچنان ادامه خواهد یافت.

اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید